niedziela, 29 grudnia 2013

Witajcie!
Nie mam pojęcia czy kojarzycie takiego kogoś jak Ewa z Red Lipstick Monster. Dzisiaj także siedziałam w łóżku chociaż czułam się zdecydowanie lepiej niż wczoraj. Ewa jest dziewczyną o fioletowo-błękitnych, krótkich włosach. Wpiszcie sobie w You Tube: Red Lipstick Monster. Wyskoczy wam taki potworek.
Mam nadzieję, że sprawdzicie. 
:-)

A teraz do rzeczy. Dzisiaj Zośka była także na łyżwach, a ja w tym czasie pomalowałam moje poobgryzane paznokcie "Pazurkiem", czyli takim gorzkim lakierem do paznokci. Postanowiłam sobie, że w Nowym Roku zapuszczę paznokcie i wyleczę się z nałogu obgryzania paznokci.

Ostatnio zauważyłam, że jak zaczęłam pisać bloga to nie lubię, gdy ludzie z mojej rodziny patrzą jak ja piszę bloga lub czytają go na głos to ja uciekam z pokoju lub zamykam laptopa.
No nie lubiła bym na przykład jak ludzie z mojej klasy wiedzieli by o moim blogu albo by o nim gadali. To ja bym spaliła się ze wstydu. 

Nie wiem czy wy też tak macie, że śpiewacie sobie tylko pod prysznicem, a przy innych mówicie, że nie potraficie śpiewać. Ja tak mam. Jednak nauczycielka od muzyki, pani Ada, mówi, że ja pięknie śpiewam. 
Okropnie śpiewam, bo:
- mam okropny głos
- nie lubię śpiewać
- gdy śpiewam wszyscy mnie krytykują

Jednak uwielbiam słuchać muzyki.

Cześć! Marta

PS wiem, że podpisałam się wcześniej Zuza, bo bardzo podoba mi się to imię, a nie Marta.
Marta.
Martunia.
Martusia.
Martuniunia.
Okropieństwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe komentarze będą usuwane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję♥♥♥!